neděle 19. července 2015

Recenze- Legenda (Marie Lu)

Ahoj!
Před asi týdnem jsem byla v knihovně. Jéj!
Když jsem tak procházela police, tahle knížka mě praštila do očí. Nezaujala mě obalem, ani velikostí, ale tím jak o ní Markét (Svět podle Marillee) mluvila jako o naprosto dokonalé knížce a tak jsem jí čapla a rychle si jí jela přečíst, protože máme obě rády Fantasy a napínavé knížky.

Knížka je o Dayovi a June.
June někdo zavraždí bratra a nejpravděpodobnější pachatel je Day, nejhledanější zločinec Americké republiky. June se rozhodne pomstít bratrovu smrt a chce dopadnout Daye, ale pak se všechno převrátí a pokračuje úplně jinak...

Knížka mě ohromila svým koncem, kde bylo všechno jinak než na začátku a nedokončeným příběhem, který má doufám i skvělé pokračování.

Kniha má ještě dva díly, které si hodlám v nejbližší době přečíst a doufám, že budou tak skvělé jako Legenda:)

Žádné komentáře:

Okomentovat