úterý 4. srpna 2015

CO ANIČKA PŘEČETLA #1 červenec 2015

Ahoj, dneska tu mám 1. díl slibované série CO ANIČKA PŘEČETLA:)

Takže, jako první jsem přečetla Dech od Sarah Crossan, což byla naprosto úžasná knížka a proto jsem si pořídila i druhý díl Vzdor.

Spáleniště:Zkouška, mě opravdu překvapila, protože jsem první díl viděla, ale musela jsem si od Deshnera koupit druhý díl a už mám i třetí.

Legenda od Marie Lu je první díl ze série a tahle knížka se mi líbila opravdu nejvíc z tohohle měsíce. Prvních 10 stránek jsem si říkala, to bude nuda, ale pak se to změnilo a bylo to napínavé až do konce.

Nová Holka od Carmen Reid, byla taková oddechovka u který se člověk nenudí, ale neni to nic, co by se nedalo předpovídat už od první stránky.

Rozbité zrcadlo od Ruské spisovatelky Aliny Bronsky, je moje moooc oblíbená knížka, ale že je to druhý díl jsem se dozvěděla až po tom, co jsem knížku dočetla, ale v ději mi to moc nevadilo.

A nakonec Deník Anny Frankové je naprosto dokonalá knížka a Anna mi přišla neskutečně silná, protože i ve svém období, dokázala myslet na život po válce.


A teď vyhodnocení


NEJlepší- Legenda

NEJhorší- Nová Holka, ale říkam to nerada

NEJhezčí obálka- Rozbité Zrcadlo

NEJošklivější obálka- Nová Holka a doufám, že to je fakt silnej photoshop, protože jestli někdo vypadá takhle uměle, upřímnou soustrast

NEJrychleji přečtená- Zase  Nová Holka

NEJdéle čtená- Rozbité zrcadlo (a není to proto, že by mě knížka nebavila, ale že jsem na ni moc neměla čas)

NEJpřekvapivější-Legenda/Spáleniště:zkouška


NEJpředpovídatelnější- Deník Anny Frankové


Doufám, že se vám nový formát líbí a ahoj příště:)

(PS: zdravim Kačku a Denču<3)

1 komentář: